Blogger Layouts

Sunday, March 29, 2009

...jOm hEbOh...

29/3/2009 (ahad)


ari ni kitowg kuar p jom heboh...pg2 g kitowg bgn(cm semangat la plak)...hihihi...xde la...senanye kitowg terpkse coz sern nk p jmpa pkwe die awl2 g...skali pkwe die xsmpai g...wat penat je ciap awl...p nye ngn kete ikin(kwn sern)..

sampai je kat kuantan kitowg p bekfes lu...mkn roti canai...pas kenyang msk la kat tapak jom heboh...first kitowg p ronda2...tym 2 owg pn xamai sgt g...pas ronda p la gerai rebina men game cket..lwk gak...leh la cenderahati cket...sticker je pn...huhuhuhu...pas2 p lak gerai maggi...tgk la diowg wat pertandingan msk n mkn...kne ada partner laa..pas first part bes ada part ke 2...ruby cm semangay je nk msk..aku cm segan gak,,hahhaha..aku kan pemalu..ahaks! so,kitowg msk la pertandingan 2..aku jd tukang msk..kena berjoget lg tym msk 2..pas msk giliran ruby la plak mkn...hahhahaha...mkn3!
jom memasak...ada gaya x?

ni la tym memasak ni..huhuhuhu..gaya da ada da 2..huhuhu..khusyuk 2..

blackcurrent yg comei...



ni kat gerai rebina,,,kite kan kanak2 rebina lg..huhuhuhu..

ok kite truskan cite g,,,sat g lak gmbr...ok?


pas2 kitowg p la tgkp gmbr kat gerai my tv3 kot...lupa la..gmbrnye berlatar belakangkan lestary..jom tgk..nk tgk x?hihihi..

hihihi...gambar ngn kakak ku cayam...cayam kakak!


kami adk beradik,,,caya x? tp len mak len ayah laa,,,hahahhaha,,,
ok2 sambung cite...pas 2 kitowg p la umh hantu lak...hahahaha! menakutkan! kitowg msk je follow ada la satu family ni...aku men pluk je sape yg ada dpn aku...tp pmpn la...klw laki pn aku ase aku terpkse pluk gak,sbb aku penakut,,,hihihihi,,ruby lak pluk aku...mula2 msk 2 ada la pocong tergantung g2...yg 2 ok g coz die buat patung kan,,,pas 2 ada la plak hantu ape tah mai cm usik2 kitowg...mase 2 da berdebar gak..pas2 tgk ada kubur..sblh kubur 2 ada la hantu yg warna itam berbulu..menggerunkan..pelukan aku bertambah erat laa..eeee,pas 2 ada hantu rambut panjang warna putih,,,serba putih lak...tkt gak...aku da xsbr2 nk kuar dari umh hantu 2...len2 hantu aku xsmpt tgk gak coz kdg2 aku ttp mata...2 je kot yg aku sempat tgk...pas jmpa pintu kuar aku cpt2 kuar...huh! lega...cuak gle gak..jntung berdebar kencang beb! hihihi...
pas g umh antu 2 p la tgk artis nyanyi kat gerai hotlink...pas2 p la gerai silky girl..bli laa make up cket...kata promosikan,,,hihihi...pas2 dah la 2...ckp2 la jln..pnt gak ni...pas g jom heboh ktowg pn p la KP jap cari barng n then nek la bas rahmat alam yg cun 2 blk ump...pnt gak seyh...
jom tgk gambar2 selebihnya...huhuhuhu..

alamak! zizan usha aku...segan la wei..hihihi...diowg nk amik gmbr ngn aku...aku no hal la...ahaks!


ni la abg penyebok,dj,n juri tym aku memasak..poyo je kan...nk amik gmbr ngn aku...hahahha..cm artis la plak ase nye,,,hihihi,,,

ni la geng blackcurrent n lemon kat gerai rebina..hihihi...

that's all..tq..

~release tension~

2 comments: