Blogger Layouts

Wednesday, April 1, 2009

b0dOh kah aku menjadi pencinta yg setia???

alangkah sedihnye hati ni...xtau nk ckp cmne daa..kwn2 aku mntx maaf mayb hajatmu untuk melihat aku bersama si die xkesampaian kot...aku da cuba untuk bersabar...dan betapa seksanya aku menjadi owg yg penyabar ni...semalam mulut aku cpt je memuntahkan word itu..word yg slalu aku jauhkan untuk tidak menyakitkan hati kedua2 pihak...tp aku cm xleh nk trima ble si die ckp kat aku cm 2...aku sedih...betapa aku pk,bodohnye aku menjadi pencinta yg setia...n aku ckp ayat 2 kat die,,,pas2 die ckp xkn benda kck nk gdh...tp bg aku benda kecik 2 la yg membuatkan ati aku terguris..aku cm tawar hati...aku ssh da nk caye laki..so better jgn pk la bnda ni...mungkin ada hikmah disebalik 2...kan3...pape pn aku mesti utamakan fmly n kwn dlu..



*p/s:jgn slh phm...just luahan hati...

5 comments:

~ruby~...\(",)/ said...

naa, nape ni?
xcite kat kite pn.=(

Kendo said...

aku laki jugak..so ko jgn la caye kat aku..huhuh..(hi2 sory saje nak gelak2)

Anonymous said...

sori kalo komen ni menyibuk...or ko x suke...bg aku percaya tu penting...n kalo bende kecik pon jadi besar...better ko mintak petunjuk laa dengan solat istikharah...tu lebih baik kot...bkan nak ckap aku baik...sb aku pon x penah wat...akak aku kate bile kite wat...hati kite akan tergerak untuk wat sumting yg sesuai ngan kemampuan diri kite...huhuhu...try laa...sonok tau...

Kendo said...

ko x bodoh bile jd setia..tp laki tu yg bodoh^14..sbb xmenghargai ko..biarkan ja..(bukan nk hasut ke ape.)
ltrr mek aku bersore..
"saya pesan la kat korg sume, kalo dapat gf yang memeningkan kepala, tinggalkan terus, cari lain, yang tak memeningkan kepala kauorang,haa..yang pompuan pon sama, dapat bf yang memeningkan kepala, tak payah pening-pening, cari lain je terus"

pk2 kan la...

anahraf (^-^) said...

thanx fren alert ngn aku...pape pn aku akn try la buat pape yg korang suggest ni...
thanx ya!