Blogger Layouts

Saturday, March 14, 2009

hAtiku dibEdiL


emm..
ari ni cm hari sedih sedunia lak..
terasa gle la ngn tut2 aku...
mls da nk cite panjang lam ni..
nsb bek la ada kengkawan yg support aku..klw x aku xtau la pe nk jd ngn kau ni..
tq kwn2..
syg kamu smua..
ruby sdh ngn cik dot3...
aku lak ngn mslh aku..
ssh la cmni...
skt kpala..terguris hati cm kna bedil..
huahuahua...
pape pn hidup mesti diteruskan...
`mengapai bintang dilangit yang tinggi mesti ada usaha yg sempurna..begitu la juga impian kita..bintang itu ibarat impian yg ingin kita capai..'
haa..
ni kata2 hikmah bg kengkwn cket..
`sesungguhnya cinta itu tak seindah yang disangkakan...
dan seindah2 perkenalan adalah sebuah persahabatan...'
hargai lah persahabat lebih dari percintaan...
ok?
with love...
~anna~

No comments: