Blogger Layouts

Saturday, March 14, 2009

sErAbUt laa..

eeeeeeeeeeeeeeee.........
nk ngis ase...
np ari ni cm serabut ngat..
aku xleh tau,ble da serabut mula la nk ngis.teringat mcm2 masalah..
kdg2 aku bingung ngan perasaan aku..aku da ada boy tp cm xde ase..knape aku terlalu sygkan boy aku 2,padahal die sedikit pn cm xheran sgt sal aku..pdhl owg len yg ramai g mnt aku..lg caring..tp aku xpenah nk terima diowg...plz la,tolong jgn buat aku hilang sabar...sabar pn ada limitnya...n yg aku bengang gak rini ada dak ni majuk ngn aku la plak..lg la bertambah serabut tau! klw xnk kwn ngn aku xyh la kwn..dari dlu g aku ckp kn..aku ni jht,,slalu wat owg terasa ati,klw xleh ngam ngn aku xyah la nk kwn dari mula g..
aku ckp xske klw owg cmni..
wat aku makin serabut ada laa..
ah! benci la aku...
benci3!!!
aku da xtau nk luahkan kat sape..
aku luah je la dalam blog ni...
hati aku da xtertahan menanggung beban perasaan cm ni..
da laa aku xtau da nk wat cmne..
xpe la..
aku try tuk setel mslh ni..
kdg2 terpk gak i want to b single...
nk jd anti lelaki..
aku serabut la ngn laki yg xphm pmpn ni...

1 comment:

-@m!R- said...

no comment... about this topic..