Blogger Layouts

Friday, April 24, 2009

..aku,dia dan kamu..

aku seowg yg sensitif...sape kwn lame2 ngn aku akn paham la aku ni sensitif cne...leh kire sgt2 sensitif laa...aku kire cm manja gak la...tah la nape mmg aku mcm 2...sape ase xleh kwn ngn aku chow la...hehhehe...dia??? dia yg aku syg tp skrg da berjauhan..mungkin akn bersama kembali.n mungkin jugak da tawar ati tuk bersama...tgk la t...hanya Tuhan yang tahu n hanya masa akan menentukannya...kamu??? kamu yg tetiba hadir kadang2 menyenangkan aku..tp slalunye nyampah la...huhuhu...aku da bnyk terasa ngn kamu...mayb yang paling besar aku terasa da 2x kot...kamu slalu menyakitkan ati aku...abis macam mane aku nk terima kamu??? kadang2 aku slalu comparekan c dia dgn kamu...sehinggakan aku sedih teringat akn c dia yg walaupn garang,tegas,n cm 2...tp c dia xpenah kasar ngn aku...aku terlalu manja..n skrg lg2 la sensitif ngn hati yg belum pulih sepenuhnya...aku cuba lupakan kenangan bersama c die tp sukar tol la...c dia amat bermakna bg aku..walau aku da jmpa owg len suatu hari nanti tetapi bayangan c dia sukar aku lupakan ..aku xtau nape...mungkin walaupn kitowg slalu bermasalah tp ada sumting kot yg wat aku xleh lupakan dia...pape pn aku arap c dia chat n bahgia selalu...klw ada jdh xkemana kan...so xyh bnyk2 pk jus follow rutin sebagai seorang pelajar..n tanggungjawab yg harus diselesaikan..ape pn aku slalu ingat pesan c die...blaja la tol2 awk 2 ank sulung...aku akn ingat smpai ble2...thanx awk...

2 comments:

Kendo said...

uuhhh sabar...
mungkin ko tidak sempurna...
tatpi ramei lag yg nak memiliki ko..!!

#renung2kan selamat beramal....!!

anahraf (^-^) said...

ye ke?
sape yg nk memiliki aku 2?
leh bg contoh?
huhuhuhu..
pape pn thanx...