Blogger Layouts

Friday, January 27, 2012

birthday party my lil' bro

salam readers!

okeh! today nk story sal birthday celebration at my sweety home..miu2~ actly bnda ni plan last minute...mane x nye pk2 br plan because of my sis nk blk kolej die da...n i stay holiday in progress...wiwi...so,my mum says celebrate birtday my lil' brother (paan) awl cket la...sbb skrg smua ada...so, on da spot my mum col sdara2...n we rushing to the market and cake house to buy all thing for party!

at last, menu bertukar atas permintaan ramai...sup my mum yg very2 delicious! hehe...yes! alhamdulillah party going on smoothly dgn jemputan yg hadir memeriahkan lg suasana...seronok sgt2 walaupun sy ni cm bibik da...duk basuh pggn n etc...

okeh jum tgk pic kat bawah ni...layan~ xsempat nk amik pic bnyk2 bz kat dapur je












nama lg kanak2 yg sgt obses ngan angry birdkan...kek pon nk angry bird...ikut saja lah...comel sgt kek 2...sdp!

thanx to all...wee~

No comments: