Blogger Layouts

Wednesday, August 12, 2009

akhirnya air jernih rebah jua ke bumi

jam br menunjukkan pk10 mlm..aku cm serabut ngat mlm ni..sdih,hiba...tetiba je perasaan 2 datang..dan air jernih mengalir di pipi lalu jatuh ke meja study ku...aku xtau np hati ku gundah gulana mlm ni..air mata ku mengalir laju...senanye aku br col my beloved mum...mama aku ckp adk aku angah suspek H1N1..die demam(suhu 39'C),batuk,selsema,muntah...tp alhamdulillah still blh bgn solat..pas aku ckp ngn mama,mama bg fon kat adk aku,,,aku ckp la ngn die..suara die pn da xserak..tym 2 aku da nk ngis..da ase len da hati ni..tp aku cover..xkn kakak nk ngis dpn adk..sgn laa..aku buat2 hp,tnye sal bf die..gelak2 ngn die...tp lam ati aku duk pk sal kesihatan die...sal family aku..

Ya ALLAH Ya TUHAN ku..ko selamat kan la family aku dari bala penyakit yg berbahaya ini...Kau jauhilah mereka dari segala kejahatan,penyakit dan benda2 yg tidak di ingini..Sesungguhnya aku amat menyayangi mereka...

aduss..aku da xleh nk wat benda ni...nk study xmasuk..nk wat i2 ini serba tak kena...nape ngn aku ni...aku da xde tempat nk ngadu..blog ni je la tmpt aku lepas segalanya...

4 comments:

Kendo said...

ilek2..sabar2..

anahraf (^-^) said...

emm..
sbr da ni..
da bengkak da mate ngis ni..

Fatiehah said...

hehhe..
aku kan ad..
xnk cite pon kt aku..

anahraf (^-^) said...

eleh nk cite kat ko..
ko kn bz jual nasi lemak je..
huhuhu