Blogger Layouts

Saturday, July 11, 2009

meniti hari2 kelat tanpamu


entry kali ni ak nk cite sal pe ek? hati dan perasaan???emm..semenjak 2 menjak ni aku pn xtau np aku asyk teringat kat c dia..tym cuti ri 2 aku mimpi sal die...mimpi die mai jmpa aku.lam mimpi 2 suasana realy2 bes..cntk..kat pantai..then,lam mimpi 2 die ckp die nk aku trima die blk..tym 2 kanak2 riang (kazen2 n adk2 aku yg kecik).tym aku jmpa die 2 aku dukung baby..aku pn kurang pasti bby sape..tp comel..then,die mntx ngn aku nk dukung bby 2 lak..ak kasi je le..coz stahu aku die pn mnt kanak2..sifat penyayang die kat kanak2 la wat aku ase die 2 len dari yg len...ssh nk jmpa owg laki cm 2...so, mse 2 la die pujuk aku..tp lam mimpi 2 aku cm keras kepala r..cm xnk trime die blk..pdhl lam ati nk sgt2...huhuhu..tp biasa la ego kan..then pas ckp2 2 lme2 aku trima la die blk...pas2,ble ak kapel blk ngn die aku selongkar la locker die..dompet die..mcm2 la..tp 1 pn xde gmbr pmpn or surat or pape yg mencurigakan...tetiba je aku terkejut kantoi selongkar barang die..then,mimpi stop dic2..aku terjaga jam 6 pg..aku cpt2 bgn p mandi n solat..then ciap2 nk p keje..huh! seb bek aku xlewat g nk p keje..pape pn 2 hanya mimpi..xtau la samada btol atau x..tp yg pasti smpai skrg ati aku xtenteram..dihantui mimpi i2..n aku pk cm 2 satu petanda bek 4 kami...mayb jodoh kami ada lg..juz mase yg akn menentukan...amin...


No comments: